07 september 2009

Tiden går och planerna försvinner.

Planer för att få tiden att gå fortare:
- Flyttstäda med Agnes
- Äta Ben and Jerry med Agnes nere på stan
- Gå till v-data för att skriva ut lite saker till resan
- Gå till Bokia/Åhléns för att köpa en bok
- Kolla på Ensam mamma söker (1 timme försvinner)
- Packa det sista i resväskan
- Spela betapet tills jag aldrig mer vill se en enda bokstav

- Till frukosten i förmiddags kollade jag på första avsnittet av Ensam mamma söker.

- Efter frukosten tog jag bussen ner till stan, alldeles för trött för att orka gå.
Jag började med att gå till v-data och skriva ut vad jag behövde och sedan gick jag till Åhléns men bestämde mej snabbt för att gå till Bokia istället.
Där fick jag syn på den boken jag skulle ha, Midvinterblod (köpte Sommardöden för ett tag sedan och upptäckte att det var andra boken i en serie och jag vill läsa i ordning)
Men jag kände inte alls för att köpa första boken, när jag läste handlingen så verkade den inte så jätte bra heller så jag gick omkring och velade lite och kollade på allt annat dom hade.
Fick syn på en 1 års dagbok som jag var nära att gå till kassan med men jag stoppade mej själv, det var ju en bok jag skulle ha!
Så jag gick tillbaka och kollade bland böckerna och hittade Levande begravd som jag slutligen köpte.

Nu är klockan snart 16.30, redan!
Om jag spelar betapet eller kollar på Burn Notice så blir klockan snart 18.00 vilket betyder att Fredrik slutar jobbet och att det är dags att börja med maten.
Maten ja! Hur ska man kunna äta makaroner med köttfärssås när man inte har några makaroner hemma?
Det måste fixas.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En viss person kan nog tänka sig få stryk i kletasmet.

DeadSilent sa...

Då får man ju se till att vara inne på msn!