08 september 2009

Lång dag.

Planer för att få tiden att gå fortare:
- Flyttstäda med Agnes
- Äta Ben and Jerry med Agnes nere på stan
- Gå till v-data för att skriva ut lite saker till resan
- Gå till Bokia/Åhléns för att köpa en bok
- Kolla på Ensam mamma söker (1 timme försvinner)
- Packa det sista i resväskan
- Spela betapet tills jag aldrig mer vill se en enda bokstav

Det blev varken städning eller glass idag för Agnes och mej.
Istället har jag suttit och bråkat med datorn hela dagen.
Igår kväll formaterade jag om datorn, bort med windows 7 och dit med vista!
Sedan blev det lite problem, formaterade om datorn idag igen, det blev problem åter igen, körde en systemåterställning och nu tror jag allt är som det ska, äntligen.

Nu är det bara det tråkigaste kvar, installera allting!

Än så länge har jag installerat:
- Drivrutiner
- Kaspersky Internet Security
- Total Commander
- Google Chrome
- Msn
- Utorrent

Kvar att installera:
- FulDC
- XMplay
- Zoom player
- Photoshop CS3
- Spotify
- ACDSee
- Daemon tools
- Stopp i hjärnan

Idag är klockan bara 15.30 när jag skriver, den här dagen verkar vara evighetslång.
Jag låg och läste mellan 9 till 11 i morse och sedan dess har jag suttit och krånglat med datorn.
Och jag har helt glömt bort att äta känner jag nu, magen kurrar.
Det är knappast någon idé att äta frukost, får bli middag istället.
Fredrik kommer inte hem förrän senare ikväll iallafall så jag äter middag utan honom.

Men först får det bli att installera Zoom player och hoppas på att jag har ett avsnitt hemtaget av Burn Notice som jag inte sett ännu annars får jag vänta med mat tills jag har installerat fulDC :(

Over and out.

Inga kommentarer: