04 augusti 2009

Skrämmande.

Igår gav jag Fredrik tre stycken middagsförslag.
1. Hemmagjord tacopaj
2. Färdiga hamburgare med bröd och pommes
3. Hemmagjord köttfärssås.
Jag skickade det i ett sms till honom och bad om svar.
Svaret jag fick var "Köpt köttfärssås låter enkelt och gott"
Det var ju inte riktigt svaret som jag ville ha, jag var ju sugen på att laga mat! (Om man bortser från alternativ nr. 2 då som sköter sej själv)

Men det var ju måndag igår och det innebär ju club 9 för Fredrik så han tänkte mest på att jag skulle få slippa stressa med maten så det slutade med att det blev köpt köttfärssås, men det gick ju ner det med :)

Och idag är det ju tisdag och det innebär ju speedway här i Västervik.
Då kommer inte Fredrik hem efter jobbet utan åker upp till Ljungheden med en gång istället, eller Sparbanken Arena heter det väl nu mer.
Så idag har det inte blivit någon mat här, har inte känt riktigt för att stå och göra något åt mej själv och sedan äta själv också.
Istället sitter jag och ser fram emot att Fredrik ska komma hem med goda mackor som dom säljer uppe på speedwayen, han brukar alltid ta med sej det hem om det finns kvar.
Jag sa åt honom i går kväll att jag inte släpper in honom i lägenheten om han inte har mackor med sej hem ikväll :P

Resultatet av klorinblekningen.
Sytråden och dragkedjans tyg blektes inte, men det var jag beredd på och tycker att det blev snyggt faktiskt.
Klart bättre än innan, men skulle den vara snyggare om den vore svart?

Kollade runt lite på kläder innan, hittade den här tröjan på h&m som jag fastnade för, fast i svart.

Först såg jag det inte, men kolla hennes ben!
Inte lustigt att man inte ser dom, man måste ju först och främst kunna lokalisera ett par ben till att börja med.
Fattar inte hur faan dom kan ha så jävla smala modeller.

En av h&m's modeller till deras kläder i större storlekar.

Jag blir bara mer och mer förvirrad.
I mina ögon är den här kroppen mer realistisk att ha till dom "vanliga" storlekarna än till storlek 44-54.
Hon kan omöjligt ha mer än storlek 38 i kläder och hur förvillande är inte det då när kläderna hon har på sej inte ens finns i den storleken?

Ni förstår förhoppningsvis vad jag menar.
Allting är vridet något så fruktansvärt.
Jag är iallafall glad att man kan se enbart kläderna på bild utan modellerna.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är modell å ser inget konstigt med hennes ben.. Mina är ännu smalare. Fast min mage är nog 100 gånger större. Så det blir ganska fint ihop.

/tuff bror

DeadSilent sa...

Haha, det låter som en snygg kombination :D

Vart har du dina modellbilder då? :P