06 augusti 2009

Freden.

Igår bjöd Agnes med mej på en båtresa med Freden.
Hon skulle ta kort för båtens räkning till deras nya broschyr nästa år och fick då gratis mat och dryck och betalt för jobbet plus då att hon fick ta med en kompis också för sällskapets skull.

Så mellan 17.00-22.30 var vi iväg med Freden.

För att försäkra oss om att vi inte skulle svälta ihjäl på båten så åt Agnes och jag på McDonalds, två gånger.

För detta var vad som serverades på båten och det var vi inte så intresserade av.
Och när dom upptäckte det så fick vi grillspett istället :D

Vi åkte förbi det här fina skeppet(?).

Och det här, vad det nu är för något.

Idag är det en underbar dag med klarblå himmel och det jag ägnar mej åt är att sortera bort en del av mina och Fredriks kläder som inte används och ser till att få lite ordning i garderoben.
Efter det har jag mängder med tvätt som ska strykas och vikas ihop innan det också ska in i garderoben.

Jag hoppas att det är lika fint väder imorgon för då kommer mamma hit och då ska vi till lysingsbadet, äntligen!
Jag har inte solat och badat sedan innan vi var i Skåne och det är flera veckor sedan nu.
Måste se till att få lite mer färg igen nu innan jag blir helt vit igen.

Det är väl bäst att fortsätta med kläderna innan jag tröttnar helt.
Over and out.

Inga kommentarer: