03 augusti 2009

Klänningar.

Helgen har varit lugn.

Det har bl.a. blivit lite film.
Crank - Andra gången jag ser den, mycket bra film, full fart och härlig humor.
Crank: High voltage - Ingen film jag kommer se om, det var lite för mycket av allt för min del. Överdrivet mycket naket och könsord.
The parent trap - Ingen film jag planerade att se men It takes two gick på tv'n och jag tyckte jag kände igen den fast ändå inte, det visade sej att jag sett The parent trap för många år sedan så jag fick för mej om att ta hem den och se den igen :P

Sedan har det ju blivit att kolla lite på The dead zone såklart ;)
Och det har blivit att spela en del Escape from Monkey Island också.

Den här klänningen kom med posten idag.
Vann den på tradera igår för 11:-

Den här klänningen vann jag en annan gång på tradera.
Ska testa att bleka den i klorin för den gröna färgen är hemsk!

Medan klänningen ligger i klorinbad så ska jag kolla runt lite på internet efter någon mat som kan tänkas vara rolig att slänga ihop idag.

Over and out.

Inga kommentarer: