26 augusti 2009

Nyklippt.

Igår cyklade jag ner till stan för att trippa omkring där ett tag.
Först skulle jag gå till ungdomsmottagningen men dom hade flyttat till mejeriet så jag gick dit, vimsade omkring där inne ett tag men gav upp när jag inte hittade något annat än halvfärdiga lokaler.

Istället gick jag vidare till h&m, kollade på lite kläder och testade lite men hittade ingenting som passade mej i smaken.

Så jag stegade iväg till Chrisma och satt mej där och väntade på min klipptid.


Resultatet, helt annorlunda mot den beskrivningen jag gav.


Efter klippningen gick jag till djurmagazinet för att köpa den älskade kattsanden och efter det tog jag linjebussen hem.

Natten var helt galen.
Jag drömde att jag spelade Monkey Island, och för att kunna komma vidare i spelet så är man tvungen att göra en del grejer först och i min dröm var jag tvungen att lägga mej i soffan för att komma vidare.
Så halvt vaken, halvt sovande och drömmandes så gick jag och la mej i soffan och efter det minns jag inget så jag antar att jag somnade helt igen.
Jag vaknade iallafall upp lite senare och gick och la mej i sängen igen.

Idag har det inte hänt så mycket.
Kippe har haft fullt upp med att jama och gå omkring och slicka på allting (frys, bordsben, axelband m.m)
Det är vad hon gör när hon inte har något torrfoder.
Men sedan gick jag och handlade torrfoder och när hon fick det och hunnit tugga i sej några bitar så la hon sej i soffan och sov, nöjd och glad i magen.

Nu ska jag dra igång andra delen av Tales of Monkey Island :)

4 kommentarer:

Cammie sa...

Håret va ju kanonsnyggt ju.....

DeadSilent sa...

Tack så mycket :)

Jullan sa...

Vad söt du är!

DeadSilent sa...

Haha, tack :)