24 augusti 2009

Ny monitor.

Innan när jag satt och kollade på Intensity, som för övrigt visade sej vara 3 timmar lång, så knackade det på dörren.
Jag trodde att det var någon som knackade på grannens dörr först men sedan så klev mamma och pappa in i hallen.
När jag gick ut i hallen för att se vad det var frågan om, varför jag fått detta oväntade besöket, så står pappa med en monitor i famnen.
Jag fattade ingenting men det visade sej att Fredrik köpt den av en polare för 500:- och ringt pappa som han visste skulle in till stan och frågat om han kunde köra hem den till mej.


Vilken skillnad mot min tjockismonitor som hade så suddig bild.
Nu som först har jag sett att min header har usel kvalité, det såg jag inte med den gamla!
Och färgerna på min blogg är rätt jobbiga för ögonen eller så är jag bara inte van vid att färgerna är så skarpa :D
Men jag skiter i allt, det får se ut som det gör.

Over and out.

Inga kommentarer: