20 juli 2009

Trevligt sällskap.

Jag ångrar verkligen inte att jag gick över till Christian i lördags.
Vi var en hel hög där som skrattade, pratade, lyssnade på musik och var i full gång till halv 4 på natten då Fredrik och jag till slut gick hem.
Blev bjuden på kahlúa, cider och så smakade jag något som Dennis hade blandat ihop som jag inte har någon aning om vad det var men gott var det iallafall så det glaset tillhörde snart mej istället.
Tog en klunk öl och en klunk whisky och jag blev återigen påmind om hur äckligt det är och varför jag inte dricker det.

Men roligast hade vi nog åt Tony iallafall :)
När han tyckte att han druckit tillräckligt så gick han över till att dricka vatten istället.
Och Christian kom och satt sej bredvid Tony med ett glas gin och tonic som Tony trodde var vatten och tog en rejäl klunk som fort som bara den sprutade ut ur munnen på honom rakt på Christian och hans fru Jessica :D
Satan vad vi skrattade!

Hela gårdagen var däremot inget vidare.
Jag somnade inte förrän 6 på morgonen och sov dåligt men låg i sängen till långt in på eftermiddagen.
Vid 18 var jag alldeles yr för att jag inte ätit något sedan dagen innan när jag åt smörgåstårta hos Agnes mamma och en liten bit blåbärspaj på kvällen hemma hos Christian och Jessica som knappt räknas.
Så Fredrik och jag beställde pizza :)
Åt ett choklad innan för annars hade jag nog dött, tog 1½ timme för pizzorna att komma.

Idag sov jag länge! Till klockan 12 och nu är klockan redan 13:40.
Då måste det ju vara högtid för att äta pizzabiten som blev kvar sedan igår och kanske kolla på en film om man hittar någon som verkar lättsam att se.

Over and out.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Hahahah det där med vattnet ska jag fan testa på någon nån gång :D Så jävla kul! :D

DeadSilent sa...

Det var inte riktigt meningen att Tony skulle dricka, Christian hade gjort gin och tonic till sej själv men Tony fick syn på glaset som såg ut att innehålla vatten så han tänkte inte mer på det :D