23 juli 2009

Kladdkaka.

Den här veckan har det inte hänt mycket alls.
Jag har mest suttit som en zombie framför datorn och kollat på en serie som jag börjat följa, The dead zone, och spelat sims.

Det har varit tråkigt hemma nu när Fredrik jobbar igen.

Igår kväll var jag så jävla sugen på choklad men jag hade ingen lust att gå till högö själv för att köpa något så istället smetade jag ihop en panik-kladdkaka.
Vi hade inget mjöl hemma så det fick ersättas med rågsikt och även sockret var slut så det fick bli honung istället.
Den hade nog varit god om det inte varit för att jag blev senil mitt i allt och inte visste hur mycket kakao jag hade haft i så jag tror jag hade i för mycket för det smakade som mörk choklad och så hade kakan samma konsistens som muffins och då hade jag den inne lika länge i ugnen som vanligt.
Tänkte först slänga den men sparade den iallafall, vem vet, den kanske är godare idag ;)

Har tyvärr inget mer att skriva för tillfället.
Over and out.

Inga kommentarer: