24 juli 2009

En sväng på stan.

Idag har mamma, pappa och jag varit och ätit fläskfilé, pommes och bearnaisesås på Simson.
Det var underbart gott!

Vi var också hos polisen en sväng så jag kunde fixa pass tills vi åker utomlands.
Nu som först har jag börjat längta som en idiot tills mamma, Andreas och jag åker!
Det har känts så långt bort innan men nu börjar det närma sej mer och mer för varje dag.

Vi var en sväng på rusta också och kollade omkring lite, mamma köpte sej en resväska.
Det jag köpte idag var kattsand på djurmagazinet, 10kg för 199:-, räcker ungefär 1 månad.

Så snart ska jag rengöra kattlådan och fylla på med ren och fräsch sand och vädra ut lägenheten så gott det går.
Inte lätt att vädra när man har en Kippe som tar tillfället i akt att smita såfort man öppnar någonstans.
Öppnar man glasdörrarna på balkongen så dröjer det inte länge förrän hon smitit in till grannen och öppnar man upp fönstrena i vardagsrummet lite för mycket så tar hon sej en promenad på fönsterbrädan utanför och hon bryr sej ju inte om att vi bor tre våningar upp direkt.

Vaknade med huvudvärk idag och den är fortfarande kvar fast att jag tagit panodil.
Jag skulle verkligen behöva gå till en läkare och få migräntabletter utskrivet men jag verkar aldrig riktigt komma till skott med det.

Nej nu ska jag sätta igång och göra så mycket som möjligt när huvudvärken är minimal och när jag är någorlunda pigg.

Over and out.

Inga kommentarer: