18 juli 2009

Åska.

Idag har det tryckts smörgåstårta och kakor hemma hos Agnes mamma.
Det var underbart gott :)
Tur att det är lite jobb med att göra en smörgåstårta och att det inte är så billigt för annars hade man nog ätit det oftare och då hade det inte blivit något speciellt att längta efter längre.

Nu regnar, åskar och blixtrar det, mysigt som bara den!
Eller hur Agnes? :P

Har nyss varit nere i tvättstugan och tvättat, fy faan så tråkigt!
Tur att Fredrik gör det i vanliga fall.
Det var så tråkigt så jag struntade i att köra det sista jag hade i torktumlaren och hängde upp det inne på toaletten istället.

Fredrik är hemma hos Christian där det är lite blandat med folk nu.
Funderar på om jag ska gå över dit jag också, alla tjatar på mej.
Men jag är ju hellre hemma med tanke på att jag får panik och känner mej obekväm bland massa människor men man känner sej ju tråkig när man aldrig dyker upp när man blir bjuden.

Synd att man inte har lite alkoholhaltiga drycker, då blir allt så mycket lättare.
Dom sitter väl och glor på speedway nu och det är ju inte jag så intresserad av, men det är det nog fler som inte är.

Jag skulle kunna somna nu, jag är trött :D
Nej jag får väl sätta lite fart och ta mej bort till gänget.
Over and out.

2 kommentarer:

Agnäs sa...

icke! åska är inte mysigt. det är läskigt och borde förbjudas!

DeadSilent sa...

Åska är inte farligt :)