29 juli 2009

Restaurang.

Idag har pappa varit här igen.
Igår kväll kollade jag på lunchguiden på vt's hemsida och såg att både Söderköket och Hubbes grill serverade raggmunk med fläsk idag och då sms:a jag pappa och då bestämde vi med en gång att han skulle komma hit idag så vi kunde äta det.
Det blev att vi åt på Söderköket och det var så underbart gott!

Efter det så åkte vi ner på stan och kollade i lite klädaffärer.
Jag hittade en tröja på h&m som jag skulle kunnat tänka mej men jag orkade inte prova den så det fick vara, har redan glömt bort hur den såg ut för den delen :P
Hittade en jätte fin klänning uppe på Tromb när vi var där en sväng men den fanns bara i L och XL och för den delen så kostade den 800:-
Jag har hittat lite kläder på tradera som jag lagt i min minneslista så får se om det blir några köp där istället :)

Vi avslutade dagen med glass såklart, blev kulglass idag :)

Vi var på Lager 157 och kollade efter
kläder men jag hittade en bok istället.

Vi var på öb en sväng också och där köpte jag röda ljus så jag kunde byta ut dom
oranga som jag hade innan på mina två fat på vardagsrumsbordet.

Jag hämtade mitt pass igår hos polisen, det glömde jag skriva.
Jag ser ut som en idiot på kortet men världen går ju inte under för det.

Nu är klockan snart 00 och jag sitter bara och väntar på att Fredrik ska komma hem från Motala där han har varit och kollat på speedway idag.
Det börjar bli tyst och tråkigt att vara ensam hemma nu.

Det får bli att ta sej en cigg nu och hoppas på att han kommer hem snart :)

Over and out.

Inga kommentarer: