28 juli 2009

Hjärndöd.

Lördagen var rolig och söndagen var mest jobbig.

Igår hände inte mycket, var rätt slapp fortfarande då.
Det var bara på eftermiddagen som jag fick ett ryck och planterade om kaktusar och fixa lite.

Målade om 3 krukor som innan var svarta och oranga.
Nu är dom svarta med rött som jag duttat på med en svamp.
Syns inte så bra på kortet men ett steg närmare från
att bli av med allt oranget i lägenheten iallafall ;)

I glaskrukan som kaktusarna var i innan hällde jag i sand från Lomma
och dekorera med ett ljus, stenar, snäckor och något guldigt band.
Inte så snyggt precis men i brist på annat så funkar det.

Idag ringde pappa och frågade om vi skulle ta en sväng på stan så det gjorde vi.
Vi gick i lite affärer utan att hitta någonting.
Men vi fick iallafall lite mat i magen.
Vi gick till Tre rum och kök, Simson, Harrys, Briggen, Frappé och Sahara för att kolla vad dom hade på menyn.
Det slutade med att vi åt på Sahara.
Pappa åt rödspätta och potatis med remouladsås och jag åt kyckliggrillspett, pommes och tzatziki.
Det var inte alls dumt :)
Självklart blev det ju en glass från McDonalds efteråt :P

Nu sitter jag och kollar runt lite på tradera efter en klänning som jag tänkte att det kan vara skönt att ha på Cypern.
Än så länge har jag hittat 4 stycken som jag kan tänka mej som jag lagt i minneslistan.

Men nu ska jag nog ta en paus från det och äta lite mackor och kolla på the dead zone.
Det blev ju middag till frukost idag så jag får äta frukost nu istället.

Over and out.

2 kommentarer:

Agnes eller? sa...

åh, den där maten på sahara har jag med ätit, så sjukt jävla cpgott.

DeadSilent sa...

Vilket av det? :)