27 juni 2009

Sol och bad.

Som sagt idag åkte jag med till Gamleby när Fredrik stack till Kumla.
Vid 12-tiden var mamma, pappa och jag iväg med äggmackor och solstolar i högsta hugg till Ryvenäs!
Andreas och Felicia var på barnkalas så dom fick vi inte sällskap av.

Det var iallafall varmt och skönt att sitta i solen och emellanåt blåste det lite och det var tacksamt.
Men ibland räckte det inte med blåsten så då fick det ju bli bad.
Kallt var det! Det blev att hoppa i från bryggan och sedan ta sej upp med en gång.
Men när man väl kom upp var det härligt att man varit i och doppat sej.

Detta är resultatet efter 3 timmars solande.
Inbyggd bikini kan ju vara bra att ha till något kanske.

Tänkte stannat i Gamleby tills imorgon och solat och badat då med men det blev att åka hem istället för annars hade jag säkert bränt mej istället.
Känns iofs som man skulle kunna steka ägg mellan brösten på mej så jag kanske har bränt mej lite redan.
Däremot skulle jag behöva sola hela min baksida för det blev aldrig idag.

Imorgon blir det att bleka håret en eller två gånger till.
Jag hoppas verkligen att det blir någon skillnad för jag ser rent ut sagt för jävlig ut i skallen just nu, gul, gul, gul.

Köpte denna sort den här gången.
Med tanke på att det står "New" på den så antar jag att jag aldrig testat den innan,
om dom inte menar att utseendet på förpackningen är ny bara :P

Nu ska jag försöka underhålla mej tills speedwayen är slut på tv'n så Fredrik och jag kan kolla på...kan det vara Bones?

Over and out.

2 kommentarer:

Agnäs sa...

hahaha shit vilken snygg bränna :D

DeadSilent sa...

Ja verkligen ^^