26 juni 2009

Propellrar.

Idag har jag varit pigg nog för att vara igång lite mer.
Först och främst gick jag till netto för att köpa frukost,
ville verkligen inte ha mackor så jag köpte fil och müsli.
Jag har aldrig ätit müsli innan så jag var tvungen att testa men det klarar jag mej verkligen utan, jag hade lika gärna kunnat äta bark från ett träd kändes det som.

(Det hjälpte inte att det inte var någon
torkad frukt i som jag inte tycker om)

Kollade sedan klart på Wallander Hämnden som jag påbörjade en annan gång men aldrig såg klart.
Men det tog ett tag innan jag blev färdig för jag pausade ett antal gånger för att dels diska, dammsuga och småstäda lite.


Sedan kom mamma hit och jag brände lite musik till henne och fixade med lite annat.
Lite senare kom pappa och satte upp min takfläkt här och så hade han med sej en bordsfläkt och en bok som han köpt till mej.
En bok tackar man ju aldrig nej till :)
Och absolut inte fläktar heller, jag skulle vilja ha hela lägenheten full, 27 grader har det varit här inne idag och mitt humör blir inte det bästa när jag måste hålla igång och svettas som en idiot.

Fredrik har en hyrbil över helgen som han mfl ska ha för att åka till Kumla på speedway så när mamma och pappa åkte hem så passade Fredrik och jag på att åka upp till Kvantum för att handla lite, blev även en sväng till Willys.
Vi handlade för någonting på 300:- men vi har fortfarande ingen mat hemma :D
Efter det åkte vi till Campino och köpte en pizza, jag åt mat tidigare idag så jag ville inte ha men väl när vi var hemma så verkade det jävligt gott så jag fick också smaka och Myran fick som vanligt skinka.
Kippy var lycklig över att hon fick Friskies goda torrfoder så hon slipper plåga sej med willys egna.

Nu har Fredrik åkt iväg en sväng till Magnus för att hämta lite saker tills imorgon då han ska iväg.
När han kommer hem så blir det självklart att kolla på Bones.

Imorgon när Fredrik sticker så tänkte jag passa på att åka med till Gamleby när han ändå ska åt det hållet.
Nu skiter jag i om jag inte är helt frisk för jag är trött på att vara inne när det är så fint väder så mamma, pappa, Andreas, Felicia och jag ska till Ryvenäs och sola och bada!
Andreas har lovat att han ska ha korsett på sej imorgon om han ska bada för han har visst problem med fläsket.
Sedan blir det antagligen att jag sover över hos mamma tills på söndag om inte Fredrik kan svänga in och hämta mej på vägen hem från Kumla.

Är det någon mer som stör sej på att min blogg är så smal?
När jag orkar ska jag ändra det iallafall.

Over and out.

Inga kommentarer: