25 juni 2009

Bättre.

Idag mår jag lite bättre men jag mår fortfarande inte bra.
Fredrik köpte nässpray till mej igår och den personen som uppfann det måste varit ett geni!
Vilken lättnad att kunna lägga sej ner utan att vara täppt i näsan.

Idag har jag inte legat i soffan hela dagen utan istället har jag suttit vid datorn hela dagen och kollat på House Swap i brist på annat att se.
Men det höll mej sysselsatt tills Fredrik kom hem iallafall.
Sedan dess har vi legat i soffan och kollat på Bones.

(T.J Thyne som spelar Dr. Hodgins i Bones, väldigt charmig snubbe)

Angående Komvux så känner jag mej ganska splittrad för tillfället.
Jag vet inte om jag ska börja i höst och räkna med att få ta igen en jävla massa arbete efter dom två veckorna jag varit utomlands, om det ens går att ta igen eller om jag ska skjuta upp pluggandet tills i vår då jag kan koncentrera mej helt på det.
Strunta i att åka utomlands har jag inte ens en tanke på.
Det är inte ofta man får chansen att åka utomlands men plugga kan jag göra när som helst.
Det lutar antagligen mot att jag börjar plugga i vår istället.

Igår blev det inte att jag spelade sims för jag var så trött på att bara sitta ner även att jag inte mådde bra så jag blekte håret två gånger istället.
Så nu är jag gul i skallen, längtar tills det blir vitt som det ska vara.
Men det dröjer nog ett tag.

Nu däremot ska jag snart dra igång sims :)

Over and out.

Inga kommentarer: