17 juni 2009

Skärpning!

Jag får verkligen ta och skärpa till mej och börja uppdatera bloggen oftare!
Det borde vara roligare för er som läser att kunna läsa kortare inlägg oftare än att få vänta i en evighet på att läsa ett långt inlägg.

Lite uppdatering från förra veckan.

Tisdag
Inget som helst minne av vad jag sysslade med då.

Onsdag
Jag och Agnes hade sällskap ner till stan sedan splittrade vi på oss.
Jag gick till v-data för att träffa Fredrik för han ville ha lunchsällskap så vi gick till Kebabmästaren, första gången jag åt där och det gick ju helt klart ner.

Torsdag
Andreas och mamma var i stan och plockade upp Agnes och mej för en sväng till systembolaget och efter det skjutsade vi hem Agnes och vi åkte vidare till Campino och tryckte pizza.

Fredag
Andreas kom hit, vi brände lite skivor, packade och körde iväg mot Finspång!
Det blev ett stopp i Norrköping för att äta på McDonalds.
När vi var framme i Finspång så åkte vi runt lite för att leta efter en bra plats att parkera på där vi i lugn och ro kunde sitta i bilen och lyssna på musik, dricka alkohol och senare sova.
Vi hittade en bra plats vid en damm eller vad det var där vi även fick besök av ankor och polisen.

(Festa i bilen är inte så tråkigt som det kanske låter.
Kan tala om att även ankorna tyckte om dom här "tänderna")

Ännu en sitta-och-dricka-i-bilen-och-lyssna-på-musik-kväll drog igång.
Lite innan 23 så gick vi iväg till folkets hus för att kolla på Nigtingale, som var anledningen till att vi var i Finspång.
Efter det var Andreas och jag igång till 5 på morgon.

(Dan Swanö)
Lördag
Vi vaknade vid 10-tiden och då var vi inte lika pigga längre kan jag säga :P
Vi låg i bilen och pendlade mellan vaket och dött tillstånd fram till klockan 16.
Då drog vi oss hemåt, stannade i Norrköping och åt på McDonalds igen.
Resten av kvällen hemma var slapp.
Men fredagen var ju iallafall rolig :D

Söndag
Jag var en sväng hos Agnes och vi spelade alfapet, tror jag iallafall :D

Det var förra veckan det, nu över till den här veckan.
Fredrik har semester!

Måndag
Ägnade dagen åt sims.
Sov även några timmar på eftermiddagen med Fredrik och på kvällen kollade vi på Bones.

Tisdag (igår)
Jag följde med Fredrik till Linköping för att hämta upp Kevin Doolan (speedwayförare)
Efter det skulle Fredrik till Norrköping för att hämta upp Tomasz Gollob (också speedwayförare) men jag följde inte med utan fick skjuts hem av Magnus.
Det blev lite sims (beroende) och senare på eftermiddagen gick jag till Agnes och vi åt fiskgratäng tillsammans, mums!
Efter det spelade vi alfapet.
Och när jag kom hem blev det sims igen :D

Onsdag (idag)
Även idag har jag suttit med sims fram tills dess att jag bestämde mej för att jag måste ta tag i bloggen.

Nu ska jag springa vidare!

Over and out.

Inga kommentarer: