08 juni 2009

Kommer inte på någon rubrik.

Helgen har varit slapp.
I lördags så skulle Fredrik och hans bror hem till deras syster för att fira hennes 16-årsdag och efter det så följde Fredriks bror med tillbaka så fixade jag en hemmagjord pizza med tomatsås med vitlökssmak, skinka, bacon, köttfärs och ost.
Efter det blev man mest slö och jag satt med sims 3 medans Fredrik och hans bror roade sej lite med Grid.

Igår (söndag) gjorde jag ingen som helst nytta.
Fredrik stack iväg upp till Ljungheden för att hjälpa till med knattespeedway och själv kröp jag ner under täcket i soffan och kollade på miniserien av The Shining.
När Fredrik kom hem hade han köpt med sej massa gottiga saker och jag kunde inte bestämma mej för vad jag ville ha så jag hämtade "tacoskålarna" och fyllde upp skålarna med lite av allt.
Och fortsatte att kolla på The Shining.

Chips, marianne choklad,
M&M wannabes och cookies!

Idag (måndag) har Andreas, Felicia, Agnes och jag varit i Vimmerby en sväng i brist på annat att göra.
Vi åkte till tatueraren och snackade med honom och det kommer antagligen bli att både Andreas och jag tatuerar oss i slutet av juli.
När vi varit där så åkte vi vidare med hungriga och skrikande magar.
Så Andreas bjöd oss på pizza.
Sedan gick vi i lite affären men det blev inte så mycket mer innan vi åkte hem igen.
Vädret var tråkigt med regn också.
Men vi tog oss hem trots lite velande i trafiken med lite tutande på oss och lite annat.

Nu är jag rastlös och vet inte riktigt vad jag ska ta mej till.
Låg nyss i soffan och läste men jag var tvungen att tvinga mej upp annars hade jag somnat på 2 sekunder.
Jag känner inte för att sitta vid datorn och jag vill inte lägga mej och läsa igen för då blir jag väl trött igen.
Jag skulle städat idag egentligen men det blev ju inte i och med att vi åkte till Vimmerby och nu tycker jag det är för sent för att börja med det.
Rastlös.

Over and out.

Inga kommentarer: