05 juni 2009

Long time no see.

Äntligen är min bloggdesign färdig, tror jag iallafall, kanske lite småsaker jag ska ändra på men inget akut.
Har även registrerat mej på blogglovin så nu kan ni följa min blogg via det.

Jag får väl köra en liten sammanfattning av veckan.

I måndags vimsade Agnes och jag runt lite nere på stan och när vi vimsat färdig så låg vi och solade i stadsparken i några timmar.
Det var härligt, men ibland jobbigt varmt, då hade man velat bada!

I tisdags var Agnes och jag nere på stan igen för jag skulle till djurmagazinet och köpa EverClean, en kattsand som jag aldrig testat innan men som visat sej vara riktigt bra än så länge.
Sedan när vi kom hem så löste Agnes och jag korsord hemma hos mej, det blev att vi gjorde det i några timmar.
Sedan när Agnes hade stuckit så var det musik och cider som gällde för min del.
Senare på kvällen gick jag över till Agnes och babblade och snodde en cider av henne.

I onsdags var jag mest som en zombie och gjorde ingen större nytta.
På kvällen kom Andreas in till Västervik och han bjöd mej på pizza på Acapulco.
Efter det gick vi och såg Terminator Salvation på bio, den var riktigt bra!

Igår (torsdag) var också en slapp dag, jag låg och läste i soffan, sov lite, satt vid datorn ett tag, läste lite mer i soffan och till slut tog jag en dusch för att piggna till lite och tog med mej Agnes för att gå till netto men mer än så gjorde jag inte igår.

Idag (fredag) har Agnes och jag varit nere på stan igen.
Fast idag blev det att ta linjebussen för det är kallt och regnigt ute.
Det blev bara en snabbis nere på stan.
När jag kom hem så tog jag tag i strykning och diskning.
Skönt att det är avklarat, nu ska jag bara slappa resten av dagen!

Over and out.

Inga kommentarer: