31 maj 2009

Tryckarvecka.

Designen på bloggen är lite ändrad som ni ser men tanken är inte att den ska se ut så när den är färdig men jag har tagit en paus för lusten att fixa med den försvann.

Nu ska vi se, i torsdags var Agnes och jag nere på stan igen
Vi gick och åt pizza, sedan så handlade jag lite på systemet och slutligen fick vi och handlade på willys.

I fredags var jag nere på stan ännu en gång, fast den här gången utan Agnes.
Jag gick ner för att möta mamma som skulle in till Västervik.
Vi åt först och främst varsin french hot dog och efter det gick omkring i lite affärer och jag kollade på kläder och sedan vid 15 så gick vi till Chrisma för mamma skulle klippa sej för hon hade fått för sej om att hon skulle klippa sej hos samma frisör som jag gjorde när jag klippte av mej håret :D
Hon blev mycket finare i håret än innan iallafall när hon var färdig.

Pappa kom även in till Västervik när han slutat jobbet så han och jag tog en sväng på stan innan mamma var färdig hos frissan.
Jag hittade ett par byxor och en tröja som jag fick, sedan så köpte jag ett diadem för jag hittade ett vitt med en rosett på sidan som jag velat ha!

När ingen av oss hade något mer att göra åkte vi till Campino och köpte med oss pizza hem.
Fredrik och jag åt hemma medans mamma och pappa tog med sej sina hem till Gamleby.

Igår (lördag) var jag igång och städade lite tills Fredrik kom hem från jobbet.
Då tog vi oss en sväng till sjön kvännaren och grillade hamburgare och hade det mysigt i solen.

När vi kom hem så satt jag mej med the sims 3 och Fredrik gick ner till club 9 för att kolla på speedway.
När han kom hem var han inte nykter.
Så när vi hade lagt oss så låg jag och läste medans han låg och spydde i en hink bredvid mej :D
Tur att man inte är känslig för sådant.

Jag känner att jag ätit jävligt bra den här veckan.
Måndag: Tant Grön
Tisdag: Pizza
Onsdag: McDonalds
Torsdag: Pizza
Fredag: French hot dog och pizza
Nu får det vara slut på allt sådant för ett tag ^^

Nu är det söndag och jag tänkte dra igång sims igen :)

Over and out.

4 kommentarer:

Anneli sa...

Hellu!
Så du hitta ditt diadem:) Då behöver jag inte köpa ngt? Inte för vi har sagt ngt mer om det men jag tänker på det varje gång jag går förbi!

Och jag måste säga att texten är lite jobbig för ögonen att läsa:P Fick sitta och kisa(heter de så?).

Pöss

Anneli sa...

Just det, är sims 3 grymt eller?
Jag är så himla sugen på att spela det! Men med min lille dator gåre ju inte så bra:P

DeadSilent sa...

Ja jag hittade ett diadem på h&m så du behöver inte titta efter det :)

Jaså är texten liten eller?
Jag har inte ändrat storlek på den så det är ju lite lustigt isf.

Ja vad ska jag säga om sims 3, egentligen är det inte så jätte stor skillnad, fast visst är det skillnad.
Eller det kanske är mycket skillnad?
Haha, jag vet inte, det är kul iallafall.

Anneli sa...

härligt! :)

Jag vet inte vad det är, att den är kursiv och färgen kanske?:P Äh jag vet inte(A)

Åh, jag vill testa det! Men blir efter sommaren då jag förhoppningsvis har en bättre dator! :D:D:D