17 juni 2009

Noterat.

Nu blir det två uppdateringar på en dag!
Fredrik och jag har nyss kollat på Bones och ätit lite.
I brist på mat och pengar så åt jag makaroner och falukorv med riven ost, ketchup, hamburgerdressing och aromat :D
Fredrik nöjde sej med några baguetter.
Nu sitter jag här, ska snart dra igång sims skulle jag tro för Fredrik stack precis iväg till club 9 för att kolla på speedway.
Han tyckte att jag skulle följa med men det tyckte inte jag.
Dels så sänder dom speedway utan några svenska lag och då är det ännu mer meningslöst för mej att se det än i vanliga fall och sedan så är jag ju faktiskt inte så social av mej.

Tänkte köra en sån här frågelista nu som jag snodde från Agnes blogg.

1. Hur gammal är du om fem år?
25.
2. Vem var den sista du träffade? Fredrik.
3. Hur lång är du? 162 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? (Är det ens korrekt svenska?) Terminator Salvation.
5. Vem ringde du senast? Mamma, men hon verkar ha försvunnit.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kommer inte ihåg vad jag skrev men det var till Fredrik.
7. Vad är dagens planer? Sims och kanske mer Bones.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Torsdags förra veckan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? 10-tiden
13. Har du någon gång hittat en katt? Kitty brukar vara bra på att gömma sej men jag brukar hitta henne igen.
14. Vilken är din favoritplats? I mina drömmar, där kan vad som helst hända.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är mycket människor.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det återstår att se.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret, det skrämmer mej fortfarande.
18. Vem fick dig att skratta senast? Någon i Bones.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, men den går även att bära.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
23. Hur många landskap har du bott i? Har bara bott i Småland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, det är fint det.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Nej.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ramla baklänges.
29. Tycker du om kinamat? Absolut!
30. Tycker du om kaffe? Har aldrig smakat så jag vet inte.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller oboy.
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar oftast på rygg och vaknar på vänster sida.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Ja, ibland.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, jag blir beroende av vissa saker, sedan håller det i sej ett tag och efter det blir jag beroende av något annat istället.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja, någon gång.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska?
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Helt klart havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Om man ska gå efter vad jag mest köper varje månad så verkar jag tycka att det är roligast att spendera pengar på cigg.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Agnes.
46. Välj ett ärr på din kropp? Pannan, sedan jag ramlade när jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? Super Mario.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Det finns hemma hos mamma.
49. Flirtar du mycket? Nej, jag vet inte hur man gör.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I photoshop.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Midnatt av Dean Koontz läser jag nu.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad jag ska köpa till Agnes när hon fyller år.
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte.
60. Vilka personer utmanar du? Vem som helst?

Inga kommentarer: