06 maj 2009

Regnigt.

Igår (tisdag) så blev det inte så mycket gjort.
Jag gick en sväng till willys med Agnes och handlade lite.
Men sedan så spenderade jag dagen framför datorn tittandes på massa serier.
Det var ju regnigt så det var perfekt väder för det.

Idag (onsdag) är det ingen vidare dag.
Har sådan jävla mensvärk som kommer och går hela tiden, 
panodil tänker jag inte ens ta för det är bara slöseri med tanke på att det inte hjälper ett skit.
Jag får väl vara glad för att jag fick vara mensfri i nästan 3 veckor iallafall :/
Hoppas bara inte det håller i sej i 1 månad den här gången.

Nu ska jag gå ner och hämta reklamen så ska jag kolla lite i nettobladet innan jag går till netto i regnet för att handla lite.

Over and out.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Låter som en toppenide, jag är väldigt kräsen dock och jag testar sällan nya maträtter men det på din sida gillade jag verkligen :)

Nej nej, matte är lätt roligast :D ;)