11 maj 2009

Dagarna flyger förbi.

I torsdags kan man faktiskt undra vad jag gjorde för det har jag inget minne av alls.

I fredags så spelade Agnes och jag lite badminton samtidigt som vi tog oss till willys.
Det tog 1 timme för oss att komma fram.
Det gick inget vidare pga blåst och kass kvalité på racketarna men inne på willys gick det bättre att spela, där var det iallafall vindstilla.


lördags kom pappa in till Västervik så jag umgicks med honom.
Vi åkte ner till stan för pappa skulle hämta ut sina nya glasögon och efter det gick vi och åt frukost på Tant Grön, som vanligt blev det en baguette med kycklingröra.
När vi var mätta och belåtna åkte vi upp till OnOff för jag skulle kolla på en ny kamera i och med att jag sålde min förra.
Jag hittade en som jag fastnade för så den fick det bli.
Samsung L310W

När det var fixat så tog vi bara en sväng in på Coop för jag ville passa på att köpa naturgodis.

Väl hemma igen var tanken att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt men istället följde jag med pappa till Gamleby.
Vi åkte sedan upp till Andreas, både mamma, pappa och jag, för att grilla.
Sedan sov jag hemma hos mamma.

Fick även påslakan, örngott och lakan av mamma som jag egentligen skulle fått när jag fyllde år men leveransen drog ut på tiden i 3 månader :P

Igår (söndag) hände ingenting.

Idag (måndag) har jag suttit rätt mycket vid datorn och fixat.
Jag har kört med windows 7 i några dagar men det tröttnade jag rätt snabbt på i och med att det bara var en beta version så i morse installerade jag vista istället och nu är jag nöjd.

Har även bakat bröd idag (sirapsrutor som jag bakade sist)
Största anledningen till att jag bakade bröd idag var för att imorgon blir det en liten road trip och då är det äggmackor som gäller till frukost!
Jag ska följa med Fredrik och Tony på speedway imorgon även att jag inte är ett dugg intresserad men det kan ju vara kul att komma iväg iallafall och inte bara sitta hemma.
Vi åker redan vid 8-tiden imorgon bitti för först ska vi upp till Huddinge för Tony ska på ett möte där.
Speedwayen är sedan i Eskilstuna.
Vet inte riktigt när vi kommer hem men omkring 00-tiden.


Jag i mitt korta hår, vad säger ni, kärring eller kille? ;)

Nu ska jag gå och lägga mej.
Over and out.

4 kommentarer:

Agnes Maria Måhammar sa...

Inte kille, inte kärring, men kanske Skurt?

DeadSilent sa...

Ja Skurt är ju definitivt ett alternativ ockaå!

Unknown sa...

Du är skitsnygg i håret kvinna! :P

DeadSilent sa...

Haha, tack så mycket :P