15 maj 2009

Baktprov, baktprov, baktprov, baktprov.

Den här veckan har varit seg, jag har inte alls varit på topp.
Bara varit trött och irriterad och inte fått någonting gjort om dagarna.

Men tisdagen var iallafall bra.
Klockan ringde vid 06.30 på morgonen och det var bara att ta sej upp och hoppa in i duschen och fixa i ordning sej och sedan göra äggmackorna färdiga.
Tony dök upp runt 8-tiden och all bilfärd började.
Vi stannade bara en gång på väg till Huddinge för att äta frukost och röka.
Vi var framme lite innan 12.
Tony gick till mötet och Fredrik och jag tog oss till Huddinge Centrum för att döda lite tid.
Vi satt ett tag i solen i någon park eller vad det var men det blåste kallt så vi gick för att kolla in affärerna istället.

Jag hittade ett diadem på Glitter som jag verkligen fastnade för men jag kände att jag inte kunde lägga pengar på det så det fick vara.
Istället ska Anneli kolla om hon hittar det i Linköping åt mej :)


Hittade en ful skylt också som jag var tvungen att ta kort på.
Ska man sätta fast kuddar på däckena eller har vägen redan det inbyggt?

Efter 1 timme var vi tillbaka vid bilen igen och då lagom började det regna.
Det tog 2 ½ timme till innan Tonys möte var slut och dom timmarna spendera vi i bilen.
Det blev lite korsord, sova lite och gå ut och röka emellanåt då det inte regnade.
Vi studerade även en kråka som hade fest i någons överfulla soptunna.
Det ser rätt varmt och skönt ut men det var det verkligen inte!

Iallafall, när Tonys möte väl var avklarat åkte vi vidare mot Eskilstuna.
Någonstans under färden stannade vi för att äta på Max.
Det var gott och roligare att äta där istället för McDonalds som ändå finns i Västervik.

Efter det velade vi omkring lite men hamnade till slut där vi skulle.
Jag är glad att dom hade läktare med tak för precis när vi hade satt oss började det regna.
Men det slutade rätt snabbt och solen kom fram.
Det var faktiskt roligare att vara på speedway och kolla på det än att se det på tvn.
Jag skulle nog kunna åka och kolla på det igen men jag är inte så intresserad så jag sätter mej in i det.
Tog inga bilder tyvärr, hade velat göra det men jag frös så mycket så jag ville inte röra mej för då frös jag bara ännu mer.
Västervik vann iallafall :)

I bilen på väg hem var det riktigt kämpigt att hålla sej vaken men jag ville verkligen inte somna.
Jag lyckades att hålla mej vaken iallafall och vi var hemma vid kvart i 1 på kvällen/natten och det var så otroligt skönt att lägga sej i sängen, förutom att jag fortfarande frös som en idiot.

Nu sitter jag och väntar på pizza, skinka på hela, hälften tonfisk, hälften kebabkött och torinosås.
Mohahaha, här ska tryckas!

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjödalsparken ;)