02 april 2009

Säng.

Det har faktiskt inte hänt så mycket med mitt nya projekt med bloggdesignen, eller snarare ingenting.
Jag har mest suttit och stirrat rakt fram och undrat vad jag ska börja med för jag vet inte ens hur den ska se ut.
Det tråkiga skulle ju vara om jag ger upp hela idén och byter tillbaka till det gamla bara.
Ska se om jag kan komma någon vart när jag skrivit klart här.

Innan idag när jag satt och kollade lite på blocket så såg jag att det var en här i Västervik som sålde en 120 cm säng för 400:-
Precis rätt bredd och rätt pris, förutom att jag inte hade pengarna förstås.
Men jag kollade iallafall om den fanns kvar och det gjorde den, sedan ringde jag mamma och frågade om jag kunde låna pengar av henne så länge och det gick bra.
Så nu äger vi en säng.
Nu är vi inte längre muppar som sover i en garderob på en madrass på golvet utan nu är vi bara muppar som sover i en garderob i en säng :D
Sängen kom från jysk så jag kollade på deras hemsida nyss och om man skulle köpa den sängen ny så kostade den 3300:- så jag tyckte det var ett bra fynd!

Måste ju tacka Christian också för att han var så snäll och ställde upp på så kort varsel med bil, släp och bärhjälp :)

Over and out.

Inga kommentarer: