02 april 2009

Från en sak till en annan.

Idag blir det en lugn dag.
Jag har kollat på Life, Lite to me och Lost och efter det har jag legat i soffan och läst ut den femte boken jag fick av Fredrik när jag fyllde år så nu har jag bara en kvar :(
Dom tar slut alldeles för fort!

Tänkte testa mej fram lite med den nya designen till bloggen, får se om jag kommer någon vart med den idag annars så får grodan hänga med ett tag till ;)

Imorgon kommer pappa hit efter jobbet och hämtar upp mej så kör vi tillbaka till Gamleby för där kommer jag spendera helgen.
Imorgon kommer vi nog inte hitta på så mycket.
På lördag hade väl mamma, pappa och jag tänkt åka iväg någonstans och antingen ta med oss fika och äta utomhus eller åka till något ställe och fika.
Det är allt vi planerat för lördagen vad jag vet.
Sedan på söndag ska vi till Andreas, Eva och Felicia och då blir det att tugga i sej lite tårta och det blir lite paketöppning för Felicia fyller då 3 år och pappa 55 år.

Over and out.

2 kommentarer:

Agnes Maria Måhammar sa...

trodde det var tvärtom, att felicia fyller 55 år och din pappa 3 år. förstår inte varför jag fått för mig det..

DeadSilent sa...

Ja egentligen tror jag att det är så för Felicia ser ut som en rynkig gubbe och pappa ser så ung och fräsch ut ;)