24 april 2009

Plus och minus.

Stort + vill jag ge till vaktmästarna som glömde kvar en sugpropp(?) här för länge sedan.
Idag när jag duschade så var det ungefär som att bada samtidigt 
för det var så täppt i badkaret så vattnet rann knappt ut.
Smart som jag är kom jag inte på förrän efteråt att jag kunde använda proppen!
Det gjorde jag då iallafall och fick upp världens hårboll och det löste problemet.

Stort - vill jag ge till Jane Hellen Moods svarta hårfärg.
Mitt hår är verkligen svart och det är ju bra men 
varje gång jag tvättar håret så blir vattnet mörklila!

Ni kan ju tänka er hur roligt det var att tvätta håret i ett täppt badkar.
Stå i mörklila vatten kändes inte allt för roligt.

Nu är det dags att göra sej i ordning för pappa kommer 
och hämtar upp Agnes och mej sedan så ska vi till Gamleby på marknad :D
Äta frukost måste jag också göra innan för nu känns det som jag ska dö.

Over and out.

Inga kommentarer: