23 april 2009

Någon som orkar läsa?

I måndags när jag skulle till gymnasiet så gick jag först hem till Robin för att hämta Agnes.
Vi gick då till willys först och handlade lite innan vi tog en sväng till gymnasiet.
När vi varit där så gick vi hem till mej för jag ville ge Kitty torrfoder som jag köpt.
Hon är helt förstörd utan det så hon blev så glad när hon hörde ljudet från torrisarna.
När Kitty var nöjd så gick Agnes och jag hem till henne 
för att baka kakor som Agnes hittat recept på.

 
Saft och cookies!
Agnes har varit duktig fotograf för själv 
tänker jag aldrig på att ta med mej kameran.

I tisdags var jag själv hemma från 9-tiden på morgonen 
till 9-tiden på kvällen för Fredrik var på speedway och töntade sej.
Jag har inte något speciellt minne av vad jag gjorde förutom att jag såg en bra film.



Och jag tog en promenad till högö för att hämta ut ett paket!
Jag vann nämligen en jacka för 21:- på tradera förra veckan.


(Jackan är grön och inte grå som den ser ut på bilden)

Igår (onsdag) var jag som en riktig döing.
Jag satt vid datorn hela dagen, gick bara bort för att gå på toa, röka och äta.
Men på kvällen så fixa jag till fläskfilé, pommes och b-sås.
Jag hade kunnat äta tills jag spytt om det hade funnits för faan vad gott det var.

Idag (torsdag) har Agnes och jag varit på Cheapy och ÖB.
Agnes köpte lite saker hon behöver för att fixa väggarna i 
sin hall och jag fick låna lite pengar så jag kunde köpa skorpor!
Det tyckte jag var ett absolut måste.
Det blev även en jäst för idag har jag bakat bröd!
Det blev jätte gott.

Receptet är taget från Kryddburkens blogg.
Den är värd att ta sej en titt på för det finns underbara recept där på bakverk, maträtter mm.

Over and out.

Inga kommentarer: