20 april 2009

Helgen.

Nu har det sprungit iväg ännu en helg.

I fredags gick jag hem till Agnes och vi satt på hennes balkong hela dagen och spelade spel i en fruktansvärd värme!
Men det var kul iallafall :)

I lördags kom pappa in till Västervik.
Han skulle kolla efter lite kläder så jag följde med honom.
Mellan allt klädprovande så gick vi till Tant Grön och fick i oss lite frukost, gott!
När det var färdigt och pappa var nöjd med sina klädköp åkte vi upp till Kvantum och köpte mjukglass, och jag blev lycklig när dom hade noisettetopping!
När vi njutigt färdigt så åkte vi hem hit och jag brände ut en skiva åt pappa innan han åkte hem.

Igår var det lite städdag för Fredriks och min del.
Jag gjorde rent under diskbänken, det har luktat as där innan men inte nu längre.
Sedan så strök jag.
Under tiden så tvättade Fredrik och städade på toaletten.
Vi pendlade även med att kolla på lite Van Veeteren.

Idag ska jag promenera till gymnasiet för att hämta mina betyg som jag skulle fått för ett år sedan.
Min dåvarande lärare sa att dom skulle skickas hem till mej men han gick ju tydligen inte att lita på.
När jag varit där ska jag kanske gå till willys, beror på om vi behöver något eller inte, har inte kollat upp det än.
Sedan blir det att gå hem igen och skicka iväg ett mail!

Over and out.

Inga kommentarer: