28 april 2009

Lista.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Anna, Tuff och Sötboll.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag kan faktiskt inte komma på någonting.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Mitt extremt dåliga minne, det irriterar mej.

4. Detta är jag rädd för:
Mörkret.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Cigaretter (tyvärr), datorn och mina kontaktlinser.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Vill man så kan man väl göra vad man vill.

7. Detta tycker jag om att göra:
Hitta på någonting att göra med vänner och familj, helst utomhus när det är fint väder!
Vill jag ta det lugnt så ligger jag helst och läser eller kollar på serier.

8. Detta vill jag göra just nu:
Duscha.

9. Bästa känslan:
När man har en riktigt bra fylla.

10. Värsta känslan:
Ångest.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Öppen, ärlig, tycker om att kommunicera, lätt för att ha roligt osv osv osv.

12. Är jag kär just nu?
Ja.

13. Jag vill gifta mig…
....något annat årtal.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Hoppa fallskärm, äga en hund och bada i ett vattenfall, eller åtminstone se ett på nära håll.

15. Min käraste ägodel:
Det måste vara datorn, har ju alla mina bilder på den och det är dom som är viktigast, minnen.

16. Något jag vill ha i present:
En ny soffa hade ju inte varit helt fel.

17. Detta har jag på mig just nu:
Svettiga träningskläder.

18. Favoritkläder:
Myskläder.

19. Favoritdjur:
Katt.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det är lite olika.

21. Favoritlåtar just nu:
Pink - Love song (live), Pink - My Vietnam (live) och Pink - Family Portrait (live)
Dom tre går om och om igen just nu.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast: Engelska Tråkigast: Matte

23. Stjärntecken:
En vattnig man.

24. En bok jag älskar:
Psykopaten av Dean R. Koontz, allt med honom för den delen.

25. En film jag älskar:
The Notebook.

26. Tv-program som jag gillar:
House.

27. Favoritdoft:
Nytvättade sängkläder.

28. Detta äter jag gärna:
En god gryta.

29. Dricker helst:
Bravo juice.

30. Favoritgodis:
M&M

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
I höst blir det ju Cypern så det blir bra.

32. Färg på mina ögon:
Blå.

33. Min längd:
1.62

34. Jag tror på:
Ödet.

35. Nu spelar jag:
Ingenting.

36. Person jag beundrar:
Jag vet inte.

37. Så här bor jag:
I en etta på 45 kvm

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga, men kaktusar är rätt svåra att ha ihjäl.

39. Det här tänder mig:
Kroppen i helhet.

40. Det här gör mig avtänd:
Att bli slickad i örat, det är bara obehagligt och äckligt.

41. Favoritfärg:
Grön.

42. Favoritcitat:
You find me walking on the wind.

43. En hemlighet jag vet:
Vet jag någon så minns jag det inte isåfall.

44. Bästa present jag fått:
Jag tycker om alla presenter jag får, har ingen favorit.

45. Senast köpta skiva:
Minns jag inte vad det var för någon.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina händer, alla säger att dom är så små.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Svårt val, jag är missnöjd med resten av mitt utseende men min näsa tar nog ändå priset.

48. Udda förmåga/egenskap:
Har nog inget sådant.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En innekatt som bara behöver koncentrera sej på att äta och sova.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Det talar jag om i inlägget som jag förhoppningsvis kommer skriva imorgon.

52. Var är dina föräldrar födda?
Pappa i Västervik och mamma någonstans i Skåne.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Det var nog något Need for speed.

54. Vilken är din favoritrestaurang?
China är ju inte helt fel här i Västervik.

55. När badade du i en pool senast?
För 100 år sedan?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej det skulle jag aldrig få för mej om.

57. Hur många barn vill du ha?
1-2 kanske.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hiphop.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej.

60. Vad har du för TV-kanaler?
Det vet jag knappt.

61. Har du åkt moped någon gång?
Jag har åkt med men inte åkt själv.

62. Har du busringt någon gång?
Ja det måste väl ändå alla ha gjort någon gång?

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag kan absolut inte tänka mej att hoppa bungy-jump men fallskärm hade varit fantastiskt!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Danmark :D

66. Har du en egen trädgård?
Nej.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Flinta är ju rätt underhållande.

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Haha, nej.

69. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Det måste nog vara The Lost.

71. Favoritpizza?
Skinka, tonfisk och kebabsås eller skinka, kebabkött och kebabsås.

72. Chips eller popcorn?
Chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Jag skulle aldrig stå ut med att använda läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Haha, nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Pappa, vi åt pizza på Campino.

78. Favoritchoklad?
Kinderägg.

79. När röstade du senast?
Har aldrig röstat.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Det har jag aldrig gjort och har inga planer på att göra heller.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nope.

82. Är du bra på matlagning?
Det blir oftast ätbart iallafall.

83. Klarar du av att tanka själv?
Det tror jag nog.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?
Inget av det.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej.

87. Vad var det senaste du handlade?
Jäger och öl på systemet.

88. Har du kräkts offentligt?
Det tror jag inte.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Bli mångmiljardär.

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej.

91. Har du ringt något betalnummer?
Har jag säkert.

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min mamma.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Normalt tror jag.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Jag vet inte.

96. Vad har du i din väska?
Ingenting just nu.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Röker.

98. Vad är du tacksam för idag?
Att det snart är dags att lägga sej.

99. Var hittade du den här listan?
Agnes bilddagbok.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät
Skiter väl jag i.

Inga kommentarer: