30 april 2009

Fingrarna springer fram.

Det är kanske dags att uppdatera lite igen, det var länge sedan nu.
Tyvärr har jag inga bilder att lägga upp så det kommer bara bli en massa text.

I fredags så var det som sagt marknad i Gamleby.
Agnes och jag gick och där och dummade oss lite, vi hade roligt iallafall :)
Jag köpte massa munkar (som jag för övrigt har fått slänga hälften av för att jag inte åt upp dom) och så köpte jag polkagrisstänger till Fredrik som han ville ha.

På kvällen var jag hemma hos mamma och hon drack lite vin och jag cider.
Dessvärre la jag ner det rätt fort för jag var trött och hade huvudvärk.

lördagen åkte pappa och jag hem hit efter en god frukost hos mamma.
Pappa satte upp en persienn i vårt stora fönster i vardagsrummet.
Jag tror inte jag hade överlevt en sommar till utan det!
Sedan så hjälpte han mej med att såga två hål bak i tvbänken som jag sedan drog ut alla sladdar genom så man slipper se dom.

När vi var klara med allting så åkte vi till Campino och tugga i oss pizza.

När pappa åkt hem så började jag dricka lite cider (dom som blev kvar efter fredagen).
Det slutade med att jag gick hem till Dicken där det var lite folk.
Jag gick ut med Maxen och svängde förbi där Agnes var på fest innan jag gick tillbaka till Dicken.
Blev bjuden på några groggar när jag kom tillbaka och senare kom Fredrik också :)

Söndagen var inte så jävla rolig.
Jag var helt slut, låg i soffan hela dagen och hann med att kolla på 5 filmer.
Fredrik var iväg hos en polare och när han kom hem hade han cheeseburgare med sej, nice.

I måndags följde Agnes med mej till komvux.
Vad jag gjorde mer den dagen har jag inget minne av :/

I tisdags så la Andreas och jag i båten i Gamleby så vi åkte ut en sväng med den och stannade vid ett ställe och grillade och äventyrade lite :P
Efter det åkte vi hem till Andreas och där var vi ute i trädgården och fixade lite med dammen och spelade badminton.
På kvällen kollade vi på film sedan sov jag över.

Igår (onsdag) skjutsade Andreas hem mej på förmiddagen och jag snappade upp Agnes och vi åkte linjebussen ner till stan sedan skildes vi åt.
Jag gick till systemet sedan satt jag mej och väntade på linjebussen hem igen.
Jag var helt slut för jag sov bara till 6 hos Andreas.
Glodde på serier när jag kom hem och sedan kunde jag knappt hålla ögonen öppna så jag somnade i soffan ett tag.

Idag (torsdag) blev jag helt besatt av tanken på kort hår så jag ringde ner till Chrisma och fixade en tid på eftermiddagen.
Så nu har jag riktigt kort hår :D
Och nu ikväll så tröttnade jag på att ha svart hår så nu sitter jag här med blekningsmedel i huvudet för tredje gången.
1 paket har räckt till 3 gånger nu när jag inte har så mycket hår, kanon bra tycker jag!
Det som inte är lika bra är att jag ser ut som en morot i huvudet, jag syns ju iallafall kan man ju lugnt säga.
Hopplöst att bleka håret när man haft svart hår innan.
Det kommer ta tid men till slut kommer det att se ut som jag vill!

Nu tänker jag inte skriva mer.
Over and out.

Inga kommentarer: