25 mars 2009

Vad ska rubriken heta?

Jag orkar inte berätta om gårdagen, finns inte så mycket att berätta om iallafall.

Idag skulle Andreas in till Västervik en sväng för att fixa en ny mobil så då passade jag på att följa med honom och sedan så åkte vi till högö där jag hämtade ut tens-apparaten till Fredrik.
Hoppas bara han vill ha en sån nu och att han kommer använda den.

Köpte även våffelmix för idag är det ju våffeldagen så då får man väl tugga i sej det :)

Fulast idag är:
Anna: Varför är mjölkpaketen svarta?
Andreas: För på lördag mellan 20:30 - 21:30 ska alla släcka sina lampor pga någon miljögrej.
Anna: Ska du göra det?
Andreas: Nej det är ju Robinson på tv då :D

Försökte kolla på film nyss men det fick inget vidare, hade ingen ro till det.
Ska fixa med nya matlistan för en månad framåt.
Än så länge har jag fyllt i 6 dagar av 30.
Försöker hitta lite nya recept också så man kan utöka listan av det man redan har som standard mat.
Kommer antagligen fixa upp listan här sedan även om jag tror att ingen bryr sej, det skiter jag i.

Jag återkommer.
Over and out.

Inga kommentarer: