23 mars 2009

Bilproblem.

Det gick inget vidare att spela lan/multiplayer med NFS Most Wanted.
Fredrik och jag fick spela 1 gång tillsammans sedan så balla antingen hans eller mitt spel ur så vi drog igång underground 2 istället och det gick betydligt bättre!

Så igår kväll roade vi oss med det i några timmar.

Vi tänkte göra samma sak nu men så hände samma tråkiga grej som det gjorde med Undercover.
Att allting i spelet gick alldeles för fort.
Hastighetsmätaren visade normal fart men det gjorde faan inte resten.
När Fredrik och jag köre mot varandra hade jag en skitbil och han en faan så mycket bättre bil än mej men jag drog ändå ifrån trots att han egentligen körde fortare än mej.
Det slutade med att jag var 50 sekunder före honom, jag fattar ingenting.
Varför ballar spelena ur på min dator?
Det funka ju kanon igår och idag på dagen men inte nu längre, vad är skillnaden?
Jag vill ha en lösning!

Jag har huvudvärk.
Over and out.

Inga kommentarer: