22 mars 2009

Spel.

Igår var Fredriks bror här.
Tyckte inte vi gjorde så mycket förutom att vi spelade Settlers två gånger.
Agnes skulle också varit med och spelat men hon tyckte det var intressantare att vara magsjuk ^^


Jag skulle bjudit på kycklingfilé, pommes och b-sås igår egentligen men jag kände verkligen inte för att laga mat så Fredrik och Micke åt lasagne istället medans jag tuggade i mej knäckebröd :D
Vi ska äta kycklingfilé och det idag istället.

Idag har det inte hänt mycket.
Men söndagar är till för att bara göra stillsamma saker.
Som att sova, spela sims och NFS Undercover.
Håller på att installera GTA IV nu.
Får väl se om det kan vara roligt.

Over and out.

---

Installationen misslyckades, spelet ville inte ens starta.
Men jag orkar inte bry mej för det verkar mest vara problem med det.

Tar hem NFS Most Wanted nu så ska Fredrik och jag spela lite multiplayer.
NFS Undercover är faktiskt jävligt roligt men jag har ett problem med det.
Det får ett väldigt lustigt ryck och allting börjar gå alldeles för fort.
Bilen går så fort så man hinner ju inte ens reagera.
Det är lite trist, när det inte händer så är det roligt iallafall.

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

he he skulle va en kul grej;)