26 mars 2009

Äckligt.

Nu har jag precis varit igång och rengjort balkongdörren som sett förjävlig ut.
Den är nästan helt vit igen, allt nikotin och skit är borta.
Putsat fönstret har jag gjort också så man kan se igenom det nu :O
Jag har varken rört dörren eller fönstret under dom 3 åren jag bott här och jag kan inte tänka mej att Fredrik har gjort det och han har bott här i 9 år.
Nu är det iallafall gjort och vad kul det är att se skillnaden!
Då är man ett steg längre bort från "Rent Hus" :D


(Sidan på dörren före och efter)

När jag ändå är igång så ska jag fortsätta att gno på allt möjligt i lägenheten.
Men som tur är så finns det ingenting annat som ser lika hemskt ut i lägenheten som balkongdörren gjorde.
Eller nu ljög ja, själva balkongen är inte så jävla vacker, någon gång för länge sedan har den nog varit vit men den har färgat om sej själv till gult.
Rengjorde ju väggarna förra året men det skulle snarare behövas måla om eller helst av allt rivas.
Det är inget jag kommer lägga ner tid på att rengöra iallafall med tanke på att så länge vi röker kommer det bara bli likadant igen.

Nu ska jag sätta fart igen!
Over and out.

Inga kommentarer: