28 mars 2009

Fel i systemet.

Det här känns ju inte normalt någonstans.
Det är lördag och jag vaknade vid 7.20 av att Myran var igång i lådan och krafsade.
Efter 5 minuter var hon väl färdig och då var jag klarvaken och jag har inte kunnat somna om efter det.

Idag kommer mamma och pappa hit iallafall.
Frågade igår om dom inte kunde tänka sej det så jag kunde handla på willys, 
jag måste bara se till att bli klar med matlistan så jag sedan kan skriva en inköpslista.
Mamma ville få några skivor brända också så det skulle vi passa på att göra.

Den här veckan har inte varit så rolig.
Det har inte blivit så mycket gjort.
Jag har fått nöja mej med att göra en sak om dag, mer har jag inte orkat pga att jag har haft huvudvärk varenda dag.
Det har blivit en del vila på dagarna och jag fattar det verkligen inte, alla har en tendens att ringa just när jag försöker sova på dagen.
Som igår, då ringde telefonen först en gång och väckte mej men jag lyckades somna om, sedan ringer den en gång till och jag blir sur som en citron för det slutar aldrig ringa så jag ger upp och går upp för att svara, då är det ingen där.
Jag såg att det var Fredrik som ringde så jag ringde upp och han sa att han lagt på för länge sedan.
Jaha, då är det telefonjäveln som fått spel och fortsätter ringa iallafall, undrar om den hade slutat om jag inte hade svarat.
Efter det kunde jag inte somna om igen iallafall så jag gick upp och sedan ringde ingen mer på hela dagen.

Nu ska jag kolla om jag hittar något roligt recept med fläskfilé!

Over and out.

Inga kommentarer: