30 mars 2009

Du vill ha en tråd till den.

Igår kom Andreas in hit en sväng med Felicia.
Vi åt på McDonalds, sedan gick vi upp till Åhléns och gick ett varv där.
Jag köpte hårspray och en fotfil för dom sista pengarna jag hade kvar på mitt presentkort som jag fick av Andreas och Eva när jag fyllde år.
Sedan åkte vi omkring lite i bilen bara och kollade läget.

På kvällen roade vi oss, Fredrik och jag, med yatzy :)
Det var länge sedan sist! Vi var totalt insnöade på det ett tag men det var för minst 1 år sedan.
Sedan kollade vi på The Mentalist, en serie som vi nyss börjat följa, riktigt bra faktiskt.

Idag är det fint väder ute, lite blåsigt kanske men ändå.
Men vad gör man? Sitter inomhus.
Men och andra sidan, vad ska jag göra ute?
Det hade varit mysigt att ge sej ut på picknick eller varför inte köpa en engångsgrill och grilla korv på något mysigt ställe, men det är ju inte direkt något jag går ut och gör själv så då blir det att sitta inne istället.

Så jag började dagen med aerobics och efter det en film i brist på annat.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men sedan ska jag gå till gymmet och träna och när jag är färdig med det och har duschat och gjort mej i ordning så tänker jag grabba tag i första bästa kapsylöppnare och ta mej en cider och laga mat!

Fredrik ska ner till Club 9 ikväll och kolla på speedway.
Vilket jävla intresse :D
Jag förstår mej verkligen inte på någon sport överhuvudtaget.
I speedway åker dom bara runt, runt, runt.
I fotboll springer dom bara efter den där jävla bollen hit och dit, fram och tillbaka, bakåt och framåt.
I handboll springer dom bara upp och ner på den där planen.
Det är ju bara samma sak hela tiden, vad är det roliga i det?
Jag antar att man inte ska förstå sej på allting :)

När jag ändå är igång kan jag ju ta upp såna dåliga serier som Vänner, Joey och allt vad dom nu heter.
Jag förstår verkligen varför dom måste lägga in skratt här och var för det är ju så dålig humor så det går ju inte ens att skratta åt.
Eller som Fredrik säger "Det är väl snarare normal humor med tanke på hur många det är som tycker om det"
I så fall förstår jag mej inte på vanlig humor.
Detta kallar jag humor: http://www.youtube.com/watch?v=ELMmPmj0jp0 :D

Nu ska jag vimsa vidare.
Over and out.

Inga kommentarer: