30 mars 2009

Keep your eyes open.

Det känns som jag har en raket i arslet!

Som jag skrev innan så gick jag till gymmet och tränade och duschade efter det.
Och efter det öppnade jag en efterlängtad cider och jag vet inte vad det var i den men faan vilken fart det har blivit på mej, hinner knappt med mej själv.
Så nu har jag precis styckat upp falukorv, köttfärs och köttbullar som jag köpte i lördags och slängde in det i frysen, fast köttbullarna stycka jag inte, tycker dom var i lagom storlek redan.
Sedan högg jag ihjäl lite sallad, tomat och ost för idag blir det taco!
Gurka glömde jag köpa men det gör Fredrik på vägen hem.
Det är ju inte så noga för jag äter inga grönsaker iallafall *självisk*
Iallafall, när allt stickande, huggande, hyvlande osv. var färdigt diskade jag halvt ihjäl mej och plockade undan lite här och var och nu sitter jag här och är stillsam.

På återseende!
Over and out.

Inga kommentarer: