16 mars 2009

Nothing really lasts forever.

Helgen hos Andreas var bra.
Vi åt hasselbackspotatis, fläskfilé inlindad i bacon och med b-sås som Andreas gjort själv.
Men det var inte riktigt min grej så jag åt en kall sås istället som Andreas också gjorde :)
Hur gott som helst var det iallafall :)

Sedan så lyssnade vi på massa musik som vi tycker om.
Mest blev det Guns N' Roses och Shinedown.
Lite annat som jag tagit med mej också.

Och något som är rätt självklart var att vi drack alkoholhaltiga drycker :)

Innan vi började med allt detta så bakade min bagarbroder bröd till mej.
Så nu ligger 2 ½ limpebröd i frysen ^^
Fredrik tog med sej några mackor till jobbet och jag åt det till frukost så där försvann en halva.

Jag var och tränade innan borta på gymmet och när jag var färdig och skulle gå hem så fick jag en sån underbar känsla när jag kom ut.
På något sätt, i och med att jag var helt blöt av svett och jag ändå småfrös lite när jag inte hade jackan på mej, så kändes det som när man kommer upp ur vattnet på sommaren när man precis har varit i och badat och är på väg upp för att lägga sej och sola igen.
Jävligt härlig känsla var det iallafall hur man nu kan få det att bli så skruvat :D

Jag älskar solen och känslan av vår!

Nu ska jag springa omkring med dammsugaren.
Efter det blir det strykning och möjligtvis annan form av städning innan jag ska ta en härlig dusch för att vara ner tills det är dags för lite mat.

Over and out.

Inga kommentarer: