13 mars 2009

Klurigt värre!

Utseende:

Hårfärg: Brunt med blonda slingor ska det väl föreställa.
Ögonfärg: Blå.
Längd: 
1.62
Skostorlek: 36-37

Ålder:
 20

Kärlek:

Har du en kille just nu?  Ja.
Gillar du någon?  Ja.
Vem? Fredrik.

Har du haft många förhållanden? Nope.

Smak & Stil:

Vad har du på dig nu? Svettiga kläder som jag precis har tränat i.
Hur ser dina trosor ut? Det är en jävla röra med färger.

Har du någon BH? Ja, skulle aldrig klara mej utan.
Hur ser den ut?
Svart.
Hur beskriver du en ''fjortis"? Använder helst inte det ordet så jag beskriver det inte heller.

Hur beskriver du en "plugghäst"? Varför säger man inte plugghund? Eller kanske pluggpadda?
Har du bytt stil någon gång?
 Jag har ingen stil.
Vem är din förebild? Ingen vad jag vet.


Bad Days:
Har du varit full? Ja det har väl hänt ^^
Har du däckat? Ja, när jag har lagt mej och det varit meningen att däcka.

Har du haft sex på fyllan? Ja.

Har du rökt? Nej jag har inte tagit ett bloss i hela mitt liv, eller?
Har du snusat? Nope.

Har du gjort något olagligt? Ja.

Har du slagit någon ner till marken
? Nej det verkar onödigt.

Ja/Nej:

Är du allergisk mot något?  Ja men jag har inte listat ut mot vad än.
Tror du på Gud? Haha, nej jag har faktiskt lite vett i skallen.

Har du en bästis? Japp det har jag, Agnes är hennes namn.
Är du vegitarian? Nej, det skulle ändå inte göra någon skillnad + att jag älskar kött.
Är du olydig? Absolut!
Har du vart med om ett stort gräl?  Ja.

Antingen eller:


[ ]mjölk/saft[x]
[ ]ibumetin/alvedon[x]
[
x]katt/hund[ ]
[
x]cykla/gå[ ]
[ ]öl/vin[
x] (helst inget av det)
[
x]kanin/hare[ ]

Inga kommentarer: