13 mars 2009

Det är tanken som räknas, eller?

Ingenting blev ju riktigt som jag hade tänkt mej.
Det blev ingen promenad ner till stan utan jag tog linjebussen istället, smet iväg innan Agnes hade tränat klart också så jag var alldeles ensam.
Åkte faktiskt på vuxenbiljett idag, tänkte att det var lika bra att säga det i och med att jag skulle komma släpandes med en systembolagetpåse när jag skulle ta bussen hem och jag åkte på samma biljett.

Hade lite tid över nere på stan innan bussen kom så jag tog en sväng in på Lindex och jag snubbla över ett par byxor som verkligen var mej.
Testade dom och det var faan ett misstag för nu vill jag verkligen ha dom.
Men det kan jag ju bara drömma om för jag har inte 400:- för att lägga på det :(

När jag kom hem så kom Agnes över och vi satt och babbla lite medans jag sorterade papper och skit.
Så nu är det mer städat på hyllan under vardagsrumsbordet *suck*
Det var väl det sämsta jag kunde börja med.
Det var ju det oviktigaste i hela lägenheten.

Klockan är snart 17 och jag har inte hunnit dammsuga eller städat undan någonting annat.

Jag kommer inte hinna göra det heller för jag tänkte faktiskt träna nu och sedan duscha innan det är dags att börja med maten.

Får se om jag plockar undan lite när maten är överstökad.
Dammsuga gör jag inte iallafall för jag vill vara ensam hemma när jag gör det.
Vet inte varför men klarar inte av att ha Fredrik hemma när jag gör det :D

Nu måste jag skita.
Over and out.

Inga kommentarer: