13 mars 2009

Energi!?

Idag ska jag ta tag i mej själv!
Det blir inget sovande mitt på dagen även om jag skulle kunna göra det redan nu.
Sitter bara och gäspar.

Men jag ska se till att göra mej i ordning såfort jag skrivit klart det här inlägget.

Sedan ska jag och Agnes traska ner till systembolaget och hem igen.
Då kommer man ut på promenad iallafall.

Så ska jag träna för det har bara blivit två gånger den här veckan.
Och imorgon blir det inte för då ska jag hem till Andreas och vara där till söndag och när jag väl kommer hem så tror jag inte att jag går och tränar.

Ska försöka ge mej på lite städning sedan också.
Det behövs verkligen dammsugas här och plockas i ordning överallt.

Anledningen till att jag varit så jävla trött den här veckan är för att jag ska ha mens.
Så jävla trist att vara så slut så man knappt orkar sitta upp.

Bara att hoppas på att jag kan komma igång idag och få massa energi för det behövs nu så jag kan få någonting gjort.
Koffeintabletter hade inte varit helt fel i såna här lägen.

Men men, för varje sekund som jag bara sitter här blir jag bara tröttare och tröttare så det är lika bra att sätta fart!

Over and out.

Inga kommentarer: