12 mars 2009

Tralala.

Igår kom vår granne och knackade på dörren.
Hon berättade att hon hade varit hos veterinären med sina två katter och avlivat dom så hon kom över för att ge oss all kattmat och torrfoder som hon hade kvar.
Det tyckte jag var snällt.
Kitty blev ju helt galen när hon upptäckte att hon fick mer torrfoder, började kela som en tok på kartongerna (Myran äter inte torrfoder)
Vi fick två kartonger Friskies torrfoder och sedan en påse med ett dyrare foder, testade att hälla upp det åt Kitty och det knapra hon i sej utan problem :)
Sedan fick vi en enportionspåse Pussy som Kitty ska få äta upp för ger vi Myran det så spyr hon bara.
Dom fick gourmetmat också och sist Myran åt det så spydde hon inte av det så det ska hon nog kunna få.
Besvärliga lilla ulltuss!

Idag har jag varit helt slut, gick och la mej vid 13 och sov till 15.
Har duschat men det är det enda jag gjort.
Träning blir det ingenting av idag, Agnes kommer hit nu så ska vi gå till Lager 157.
Om hon inte har bråttom tänkte jag att jag skulle hinna äta innan vi drar.
Även hon om hon är hungrig :)
Fredrik tycker inte om min köttfärssås ändå så han får väl äta bark eller något istället.

Skulle skriva massa men nu hinner jag inte!
Over and out.

Inga kommentarer: