17 mars 2009

Fyrkantiga ögon.

Igår efter dammsugningen slappade jag ihop vid datorn istället för att göra mer nytta.
Fredrik ringde en halvtimme innan han slutade jobba och sa att hans mamma skulle komma och hämta honom efter jobbet för hon och hennes man behövde hjälp med sin vhs.
Jag sprang in i duschen och gjorde mej i ordning lite snabbt så kom dom och hämtade mej med så var vi hos dom en stund.
Det blev inte mat förrän 20.00-20.30 och då var jag vrålhungrig.
Vi hade bestämt oss på morgonen för att äta stekt falukorv och pulvermos så som tur var tog det ju inga tider att göra.

Idag är det tisdag, och varje tisdag innebär det att avsnitt av massa serier kommer!
Så jag började dagen med att kolla på både det ena och det andra.

Efter att ha kollat på för mycket blev jag trött.
Men jag bestämde mej ändå för att ta mej till ÖB.
Ångrade mej nästan med en gång när jag kom ut.
7 grader varmt stod det på termometern men det blåste så kallt så man kunde tro att det var flera minusgrader.
Men jag cyklade på iallafall och tog mej dit och köpte lite smått plock, berättar mer om det imorgon.

Har nyss kollat på Familjen annorlunda och Spårlöst.
Tiden försvinner snabbt när man sitter och kollar på tv-program.
Så något mer har jag inte gjort idag.

Nu är jag verkligen hungrig så jag ska sätta igång med maten!
Dickens kycklinggryta direkt ur frysen och färsk pasta till det.
Det blir perfekt att bara värma upp det och koka pastan.

Over and out.

Inga kommentarer: