18 mars 2009

Anna ♥ Fredrik

Idag är det Fredriks och min 3-årsdag!

Tänkte nyss att det kunde vara kul att välja ut några fina kläder att ha på sej när Fredrik kommer hem.
Först och främst testade jag tröjor som en galning.
Urringat tycker väl vilken kille som helst är lockande men jag kände mej bara som ett stort fån i det, alltså gick det bort med en gång.
Gick över till byxavdelningen och tänkte att jag kanske skulle ha tajta jeans på mej för en gångs skull.
Det gick ännu värre än med tröjorna.
Såfort jag fått på mej jeansen fick jag panik, allt fett som egentligen hör till låren och rumpan letade sej med en gång upp till magen och runt hela vägen och det varken kändes eller såg bra ut.
Nu sitter jag här med baggyjeans som vanligt och en tråkig tröja.
Men och andra sidan så spelar det egentligen ingen roll vad jag har på mej.
Fredrik älskar mej lika mycket ändå, sedan att det kanske inte är lika roligt att titta på är ju en annan sak.
Jag borde börja lyssna på hiphop för jag har iallafall klädsel till det.

Ska snart gå ut i det härliga vädret igen (har varit och tränat innan)
Men jag måste erkänna att det faktiskt är skönare att sitta på balkongen och njuta än att gå ut just nu för det blåser och det finns inget värre än när det gör det.
Förutom på sommaren när det är sådär varmt så man inte vet vart man ska ta vägen, då är det en plåga om det är vindstilla.

Jag ska iallafall trippa iväg till Netto och köpa lite ingredienser som behövs för att göra kärleksmums.
Tänkte att vi skulle äta det som efterrätt ikväll eftersom Fredrik tycker så mycket om sådana.
Ett ljus som är formad som en 3:a var en av sakerna jag köpte igår på ÖB så den ska bland annat få pryda kakan :)
För övrigt så köpte jag bara lite meningslösa grejer.
Det blev en korg med 4 små skålar i som jag fyllde upp med chokladkulor med papper på som jag upptäckte sedan att det var tomtar på :D
Tänkte att man kunde använda skålarna till att kanske ha lite gottigt i eller grönsaker när man gör taco eller vad som helst.
Köpte också 2 flaskor med sköljmedel :D 
Inget som var planerat direkt men jag snubbla förbi dom och visste att vårat var slut och det är ju faktiskt Fredrik som tvättar så det är ju han som ska ha dom.
Sista grejen jag köpte var 4 uppladdningsbara batterier som han inte kommer fatta vad han ska med dom till.
Men det märker han om en vecka för då som först har jag pengar till att hämta ut tens-apparaten som jag beställde åt honom.
Vi ska även äta mat ute någonstans sedan när vi fått pengar.

Jag skulle vilja fixa något mycket roligare till honom men det är ju pengarna som är problemet.
Då får det bli lite såna här saker istället :/

Tror det blir att kolla på någon kärleksfilm ikväll också.
Antagligen The Notebook :)

Nu måste jag sätta lite fart!

Over and out.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis på 3-års dagen! :)
låter som du planerat massa mys!

DeadSilent sa...

Tack :)

Jag tycker det låter hur oromantiskt som helst.
Men det har varit en bra kväll iallafall och vi får väl se hur den slutar ;)

Unknown sa...

Blev det en mysig avslutning? :P

DeadSilent sa...

Det blev sömn för vi var så trötta :D