19 mars 2009

Grisblod.

Gårdagen var bra :)
Vi åt pommes med kebabkött och revben, det var gott.
Sedan blev det lite paketöppning.
Jag fick ett nytt grafikkort av Fredrik.
Tyvärr så blev det lite problem för mitt nätagg orkar inte riktigt med att ge ström till det och datorn ger upp när man sätter igång något mer krävande spel.
Så idag kommer Fredrik hem med ett bättre nätagg till min dator och efter det så hoppas jag att allt funkar som det ska :)
Ska bli kul att testa lite spel då.

Till filmen blev det kärleksmums, det var inte helt fel.
Men det blev inte att kolla på någon romantisk film utan jag valde en drama/skräckfilm istället,  vi är ju inte så romantiska iallafall ^^
Martyrs hette filmen, fransk var den upptäckte vi.
Men den var riktigt bra, den hade varit klockren om det inte varit för slutet då man fick veta hur allt låg till, där kunde dom faktiskt hittat på något bättre.



Idag har Agnes och jag varit ute i det soliga men kalla vädret.
Ja det är väl ungefär vad jag har gjort idag förutom att jag kollat på serier.

Nu ska jag mata magen med blodpudding, gott :)
Over and out.

Inga kommentarer: