04 mars 2009

Gott & blandat.

När jag ändå har babblar om drömmar idag så kan jag fortsätta i det spåret.
Jag tror nämligen att jag ska börja samla på drömfångare!
Det har jag velat göra länge men det har bara inte blivit av.
Har alltid tyckt om sådana av någon jävla anledning.
Ska bevaka lite tradera auktioner och så vad jag kan få för mej om.



Jag tycker det hade varit mysigt att ha drömfångare hängandes lite överallt i sovrummet.
I badrummet är det ju ankorna som regerar och i vardagsrummet är det ju giraffer lite här och var.

Jag kom inte på någon smart lösning på mitt pannkaksproblem igår utan jag stod och pillade med den där plastbiten såfort en pannkaka skulle in i ugnen.
Men det funkade det också.
Idag har iallafall en vaktmästare varit här och satt dit en ny knappgrej.
Den var inte helt i plast så den borde ju hålla lite bättre.

Jag har sett en film idag, While she was out.
Det är ingen film jag kan rekommendera.
När den var slut så tänkte man "Jaha"



Annars så har jag bara diskat lite, handlat, skrivit in lite recept i min receptbok, löst korsord och lite annat sådant smått.

Till middag idag blir det falsk fläskfilé.
Har aldrig gjort det innan men mamma bjöd på det en gång och det var ju inte helt fel.
Kom inte ihåg det förrän igår när mamma snacka om det så då fick jag receptet med en gång!

Over and out.

Inga kommentarer: