04 mars 2009

Drömlikt.

Hade en lustig dröm inatt.
Jag fick tag i House mobilnummer och ringde honom och på något sätt så träffades vi och han undersökte mej och det visade sej att jag hade något fel med vänstra ögat.
Jag var helt yr och svimfärdig men såfort han tryckte till och höll på mitt öga så försvann det :P
Och sedan var jag helt plötsligt hemma och när jag kollade på min mobil så var det inte längre House mobilnummer utan Axl Rose.
Hade även honom på msn :D
Men jag vågade inte berätta det för Andreas för jag trodde inte att han skulle tro på mej iallafall.
Sedan så kom jag även på mitt i allt att House var ju ingen riktig läkaren så jag kände mej tvungen att försöka kontakta honom igen och fråga om det där med mitt öga var på riktigt.

Mitt i allt så var jag med någon kille, kan inte komma på vem faan det var.
Men vi skulle bestämma oss för om vi skulle sova inomhus i en loftsäng eller utanför på ett berg :D
Samtidigt så skulle Anneli börja grilla där ute ^^

Rätt vad det var så var jag istället med mamma och pappa.
Vi åkte bil någonstans men sedan så skulle vi lasta på våra grejer på en liten båt som vi skulle ut med.
Så var det några andra där tror jag som inte hade någon mat med sej så mamma sa att jag skulle packa lite av vårat till dom, jag packade nästan alltihop och mamma undrade varför jag gjorde det och då blev jag skitsur.

Sedan kommer jag inte ihåg så mycket mer.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Det var en händelserik dröm! :P

DeadSilent sa...

Javisst var det! Mycket hoppande mellan allt möjligt :D