17 februari 2009

Tuff-syster och tönt-bror.

Idag som sagt var Andreas och jag nere på stan hos tatueraren, hittade inga roliga motiv där alls.
Men jag ska fundera lite och försöka hitta lite idéer på internet så får tatueraren måla ihop något fint med hjälp av mina beskrivningar.
Har bokat tid nu iallafall och 3 juni blir det, hur långt kvar som helst ju!
Han hade inget tidigare, helt uppbokat var det tills dess :/

Pizza tryckte vi i oss också men nu skulle nog nog spy bara jag såg en pizza, usch det vill jag inte ha på ett bra tag nu.

Vi var en sväng på Herberts guld där jag utnyttjade en del av presentkortet jag fick av Agnes, 7 stycken silverkulor (örhänge) blev det iallafall.

När vi hade gått ut därifrån träffade vi på någon person som verkade totalt efterbliven på något sätt, mata fåglar skulle hon göra.
Jag pratar om Agnes för dom som inte förstår :)

Andreas och jag fortsatte iallafall upp till åhléns där jag utnyttjade lite av mitt andra presentkort som jag fick när jag fyllde år.
Köpte ett paket med hårfärg och slingfärg i ett.
Än har jag inte orkat färga håret för jag har varit helt slut enda sedan jag kom hem.

Längtat efter sängen enda sedan dess :D
Får nog bli lite färgning imorgon kanske.

Nu är avinstallationen av Photoshop CS4 klar, dags att installera CS3 nu!

Hmm, en sak är väldigt underlig, såfort jag tar bort saker nu mer från datorn så tar det all världens jävla evighet för minsta lilla grej som i vanliga fall brukar gå på nolltid.
Bara så ni vet.

Nej jag kanske återkommer.

Over and out.

Inga kommentarer: