16 februari 2009

Tomt i hjärnan.

Nu är jag mätt i magen.
Har precis ätit färsk pasta med baconpastasås som jag fick recept på av Andreas.
Det var ju inte helt fel, lätt och snabbt att göra också så det blir det att göra igen :)

Igår och idag så har det inte hänt så mycket här så jag har inte så mycket att skriva om.

Jag har valt mellan Andreas födelsedagspresentsalternativ nu iallafall och det slutade med att jag valde tatuering.
Så imorgon kommer Andreas in till Västervik så ska vi titta förbi hos tatueraren för att kolla på lite motiv bara.
Sedan vet vi inte än om jag ska tatuera mej här i Västervik eller vart det kan bli.
Det återstår att se.

Nej nu ska jag springa vidare.

Over and out.

5 kommentarer:

Anonym sa...

naajs att du valde tatueringen!
Har du ngn aning om vad du vill ha? :)

DeadSilent sa...

Nej ingen direkt aning, vet några tatueringar jag vill ha men inte som första tatuering.
Så det kommer bli lite veligt innan det är bestämt :)

Anonym sa...

hehe okej:)
Förstår de! Men de kmr bli toppenbra!

Anonym sa...

Coolt säger jag bara. Det valde du bra.

DeadSilent sa...

Anneli: Ja det hoppas jag :)

Agnes: Fräsigt värre :)